Przejdź do treści strony

Ergo Hestia – najlepsza jakość obsługi na rynku

Ergo Hestia została nagrodzona godłem Jakości Obsługi 2010 jako najbardziej przyjazna klientom firma na rynku ubezpieczeniowym.

Godło Jakość Obsługi od trzech lat przyznawane jest firmom, które w swojej branży prezentują najwyższy poziom obsługi klienta. Wyboru dokonują konsumenci, głosując za posrednictwem portalu jakoscobslugi.pl. Oceniają oni: organizację i czas obsługi, cenę i asortyment, wygląd miejsca obsługi, wiedzę, kompetencje oraz zachowanie i wygląd personelu.

W rankingu Jakość Obsługi 2010 Ergo Hestia zajęła pierwszą lokatę wśród towarzystw ubezpieczeniowych. To już druga tego typu nagroda dla sopockiego ubezpieczyciela; pierwszy raz otrzymał ją w 2009 roku.

źródło: ubezpieczenie.com.pl